16 Mart 2010 Salı

onlinesale den çok cici hediyeler son katılım 18 nisan...




Çok güzel hediyeleri var bol şans arkadaşlar blogdan buraya aktarıyorum bilgileri,

Blogumda yaptığım satışlardan sonra ufak bir teşekkür hediyesi vermeyi düşündüm.. Öyle çok değerli şeyler değil ama sizlerle paylaşmak istedim :)
1. La Lıgne - El ve Tırnak Kremi
2. Farmasi - Body Control
3. Dermokil - Antibakteriyel El Temizleme jeli
4. Kajal - Sürme
5. Elf - Lip Gloss (şeffaf renk)
6. Avon - Çift Taraflı Göz Kalemi
7. Stila - Mascara
8. Estee Lauder - Yüz Temizleyici
9. She - 502 numara oje
10. Strawberry - Makyaj Çantası
11. Gülen surat şeklinde Kağıt Tutacağı


AYRICA


Avon yada Bijuteriden Aldığım Yada Hediye Gelen, Dolabımda Öylece Duran Kullanmadığım
1 Tane Taşlı Küpe
1 Tane Kedili Küpe Kuyruğu bilevar :)
1 Tane Bileklik
1 Tane Topuz için Saç Tokası
1 Tane Kolye ucu
1 Tane Kolye ' yi
Sizlere Hediye Etmek İstiyorum..


Eğer sizde bu hediyeleri almak istiyorsanız 18 NİSAN' a kadar
Bu postun altına yorum yapmanızı
İzleyicim olmanızı
Bloğunuzda resim ekleyerek hediye kampanyamı duyurmanızı
ve birde bloğumu "takip ettiğim bloglar" arasına eklemenizi rica ediyorum..


Bloğu olmayanlar ise postun altına e-mail adreslerini yazarak yorum bıraksınlar lütfen...


Hepsi bukadar:))


Not: Son gün 18 Nisan' dır ve çekiliş random.org la yapılacaktır..

http://onlinesale83.blogspot.com/2010/03/hediyerim.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder