14 Mart 2010 Pazar

Fashion'n makup tan 200. izleyici için çekiliş...


Arkadaşımız 200. izleyicine kavuşmuş ve çok güzel hediyelerle bunu kutlamak istemiş daha nice izleyicilere inşallah... Konuyu blogundan aktarıyorum bol şans arkadaşlar...

200. İzleyici Çekilişi
Gönderen FashionMakeupFreak 12 Mart 2010 Cuma
Kendi ekonomim dahilinde böyle birşey hazırlamaya çalıştım. Kesinlikle kullanılmamış ürünlerdir. Tüm ürünlerden bende de var. Yani kullandığım ürünler. Özellikle Oriflame saç maskesi mükemmel bir ürün. Benim saçlarım çok kötü bir haldeydi. Ne şekil alırdı ne kırığı biterdi. Hem kuu hem de süper yıpranmıştı. Çok meraklı olduğum bir dönem saçlarımla çok oynamıştım ve haliyle kendilerinden geçtiler. İmdamıma bu ürün yetişti. Aslında bir de portakallı saç uçları için olanı vardı ama ondan kalmadı. Bu aralar farklı ürünler satıyorlar. Onları da denedim meraktan ama elimde yok şuan yenilerden. Bunlardan ciddi anlamda stok yapmıştım. 2 koli dolusu maskeyi bitirdim :D

Neyse... İşte hediyelerim fotoğraftaki gibi. Pembe kapaklının içinde Mac "Mutiny" pigment koydum. Ne de olsa benim o koca kabı bitirmem mümkün değil.. 3 tane Coastal Scent fırça da var. Metalik gri olan Stila ruj,iki tane tekli farlar Elf Victoria's Secret "Beauty Rush" olan mavi maskara.Diğerleri zaten okunuyor diye yazmıyorum.

Yaz yaklaşırken de hindistan cevizli kremler de süper olur dedim. Bunlara ek Oriflame sabun ve bir iki süpriz daha eklemeyi düşünüyorum. Sabunu fotoğrafa eklemeyi unuttum :p

Kurallar:

1- Yorum bölümüne en az 1 kez alışveriş yaptığınız, aklınıza gelen ilk 2 kozmetik ve ilk 2 giyim markasını yazmanızı istiyorum.
2- Bu blogta görmek istedikleriniz.Yani spesifik tüm isteklerinizi yazabilirsiniz.
3- Sağ taraftaki izleyicilerden olmalısınız .Blogunuzun olması gerekli değil tabii ki...
4- EĞER google hesabınız yok ise yani "adsız" yorum bırakanlardan iseniz mutlaka "adınız ile birlikte mail adresinizi" yoruma eklemelisiniz.
4- 18 yaşından küçük iseniz ailenizin iznini almalısınız.
5- Son katılım tarihi 29 Mart Pazartesi Türkiye saati ile 24:00
6- Random.org ile kazanan belirlenecektir.

http://fashionandmakeupfreak.blogspot.com/2010/03/200-izleyici-cekilisi.html
edit: *Haberi bloğunuzda yayınlamak zorunda değilsiniz!!!!!!!!! yayınlamak isterseniz de yorum kısmına yazmanıza gerek yok çünkü katılım koşulları arasında yok arkidişler... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder