22 Mart 2010 Pazartesi

Nuralp'ın elinden hediye var :) son katılım 31 mart 2010


Bu çok güzel hediyeye sahip olabilmek isterseniz katılım bilgilerini ve detaylarını blogdan aktarıyorum arkadaşlar bol şans:)



Söz verdiğim gibi süprizle geri döndüm işte... Bloğumun yıldönümü nedeniyle beni takip edenlere, teşekkür amaçlı bir hediye vermek istedim... Hediyenin ne olacağı konusunda çok kararsız kaldım, en son bu rondo & blender setine karar verdim... (Bir yemek bloğundan gelen hediye, mutfakla ilgili olmalı diye düşündüm)


Bloğu olsun/olmasın, isteyen herkes (aşağıdaki şartları yerine getirip) çekilişe katılabilir. Son katılım tarihi 31 mart. 1 nisanda çekilişi oğlum yapacak ve şanslı kişinin hediyesi aynı gün yola çıkacaktır...


Gelelim hediye çekilişine katılmanız için yapmanız gerekenlere :


1-İzleyicim olmanız (izleyici olmayanlar çekilişe dahil edilmeyecektir)...


2-Blogunuzda link'imi vererek bu yazımı yayınlayıp, hediyemden bahsetmeniz (blog sahipleri x2 çekiliş hakkı kazanacaktır)...


3-Hediyeyi istediğinize dair bu yazıya yorum bırakmanız ve bloğunuzda yayınladığınıza dair link vermeniz...


4-Blog sahibi değilseniz, izleyicim olduktan sonra, bu yazıya bıraktığınız yorumda adınızı ve maıl adresinizi belirtmeniz...


gerekmektedir...




Kolay gelsin.... :))


Sponsor : EŞİM :)) (Eşime teşekkürümü özellikle bu yazıma sakladım. Maddi manevi bütün desteğin için teşekkür ederim canım...)

http://nuralp.blogspot.com/2010/03/hediyem-vaaar.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder