4 Mart 2010 Perşembe

Deli kızın çenesinden kadınlar günü hediyeleri:)


Bu güzel hediyeleri sizde istiyorsanız yorum bırakıp katılmanız yeterli:)


http://ecnesen.blogspot.com/2010/03/dunya-kadinlar-gunune-cekilis-yakisir.html


tacı ve kesei sahsım yaptı:)
tacta ki cicei taftadan yaptım.swarovski taslarla susledim.
lavanta kesesinide boncuklarla isledim.misler gibi kokuo:)
mascaraıda arkadasımın puanını doldurmak icin siparis vermistim.daha dun gecti elime onuda hediyelerin arasına koymak istedim.


bu cekilise blog'u olanda olmayanda katılabilir.katılmak istiorum demeniz yeterli:)
blog'u olanlar cekilisi duyurmak isterlerse sevinirim..sart diil belirtmek isterim..

cekilisi 8 mart dunya kadınlar gununde yapıcam.birinciye 3 hediyei birden gondericem.
herkese bol sans diliorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder