1 Mart 2011 Salı

SALTYSARDINE’dEN 2 KİŞİYE HEDİYEMİZ VAR!!!

KAZANANLAR

SALTYWASHER NİHAN KEÇECİ TALİ
FİXOS HAMİDE ÜNAL



2 KİŞİYE HEDİYEMİZ VAR!!!

Saltysardine’den yeni bir buluş daha;

Saltysardine’den sertifikalı çevre dostu deterjan

Çevre dostu “Saltywasher-Ultra White” ve “Saltywasher- Colour” çamaşır suyu, leke sökücü ile yumuşatıcı kullanmadan lekelere son veriyor



Çevre dostu deterjan ile çamaşırlarınız ve cildiniz sertifika altında….
 
Leke ve kir tutmaz, ıslanmaz, ter göstermez, nefes alan ve antibakteriyel olma özellikleri ile fark yaratan, sağlık ve teknolojinin buluşma noktası olan  Saltysardine, Saltywasher –Ultra White” ve “Saltywasher – Color” olmak üzere beyaz ve renkli çamaşırlar için çevre dostu yeni bir ekolojik deterjan geliştirdi.

Saltywasher çamaşır makinesi deterjanı, limon kabuğundan elde edilen limon terpentinden üretilmektedir. Limonun mucizevi gücü sayesinde üstün bir yıkama, temizleme ve yağ sökme kabiliyetine sahip olan “Saltywasher-Ultra White” ve “Saltywasher- Colour” çamaşır makinesi deterjanı ile çamaşırlarınız mis gibi kokarken üstün temizlik formülünü yakalayacaksınız.

Toz deterjanlar yüksek oranda tuz içerdiklerinden, yıkama sonrası bile uzaklaştırılamayan tuz, giysilerinizin sertleşmelerine neden olur ve yumuşatıcı kullanmak zorunda kalırsınız. Saltywasher çamaşır makinesi deterjanı, içerisinde tuz olmadığından dolayı, tüm bu sorunlarınıza son veriyor ve yıkama sırasında çamaşır suyu, leke sökücü ile yumuşatıcı kullanmanıza gerek kalmıyor. Muhteşem limon kokusunun çamaşırlarınızı sardığı “Saltywasher-Ultra White” ve “Saltywasher- Colour” çamaşır makinesi deterjanı ile hijyen ve mutluluğun formülü elinizde.

Saltywasher çamaşır makinesi deterjanının FIXOS  Mucizevi Havlu  ile birlikte kullanılmasını öneriyoruz. Tüm çamaşırlarınızı renk ayırımı yapmadan tek seferde yıkayabilir. Böylece; su, zaman ve enerjiden tasarrufu sağlayabilirsiniz. 50 kullanıma kadar dayalı olan yüzde 100 doğal FIXOS Mucizevi Havlu, boyalı su kanala atılmadığından çevre dostudur.
ÜRÜN BİLEŞİMİ

Anyonik aktif  madde                                                                  % 5-10
Noniyonik aktif madde                                                                % 10-30
Enzim, fosfat, optik ağartıcı, klor içermez.

ÇEVRE BİLGİSİ 
Bu ürün çevre koruması için özen gösterilerek geliştirilmiştir.
                                     
GERİ DÖNÜŞÜM :
Bu ürün ambalajında kullanılan malzeme, tamamen geri dönüşebilir 

BİYOLOJİK PARÇALANMA : 
Bu üründeki tüm maddeler, doğada biyolojik olarak zararsız maddelere dönüşebilir.
Ambalaj atıkları çöp değildir.Değerlendirilebilir atıkları ayırarak,toplanabilecekleri  
uygun bir yere koyun.

FİXOS
Çamaşır makinesine beyaz çamaşırlarla beraber renkli çamaşırların karışması halinde, yıkama suyuna çıkan renkli boyanın tamamı FIXOS tarafından emilip beyaz çamaşırların renklerinin bozulmamasını sağlar. Böylece beyaz çamaşırların parlak ve canlı görünmelerini, renkli çamaşırların da renklerinin birbirine geçmeleri engellenir. En önemli avantajı da tek bir seferde daha fazla çamaşır yıkanabileceğinden enerji, su ve zaman tasarrufu sağlanır.FIXOS 50 yıkamaya kadar dayanır.
Yararları
· Tüm Çamaşırlarınızı renk ayrımı yapmadan bir seferde yıkayabileceğinizden su ve enerji tasarrufu sağlar.
· Boyalı su kanala atılmadığından çevre dostudur.
· Sağlığınızı etkileyecek hiçbir zararlı kimyasal madde içermez.
· %100 doğaldır.
Kullanım Şekli
· Çamaşırlarınızı renkli ve beyaz ayırımı yapmadan makinenize yerleştiriniz.
· Çamaşırlarınızın üzerine FIXOS’u koyununz.
· Deterjanınızı ekleyip makinenizi çalıştırınız.
· FIXOS’u her sıcaklıkta kullanabilirsiniz.
· Yıkama işleminden sonra FIXOS’u çıkartıp sonraki kullanımlar için ayırınız. Rengi, çamaşır makinasında boyasını salan çamaşırların boyasını üzerine çekeceğinden değişecek ve zamanla koyulaşacaktır. Çevresinde bulunan dikişin rengine geldiğinde bu bezi toz bezi olarak kullanabilirsiniz.
 Sonuç
· Çamaşırlarınızı makineden çıkardığınızda renklerinin birbirlerine karışmadıklarını göreceksiniz.




1 KİŞİYE  FİXOS


1 KİŞİYE SALTYWASHER 

KATILMAK İÇİN YAPMANIZ GEREKENLER

1- WWW.SALTYSARDINE.COM Sitesine üye olmanız ve üye adınızı belirtmeniz
2- WWW.SALTYSARDINE.COM Facebook grubuna katılmanız 
3- Adsız katılımlarda ad soyad ve mail belirtiniz  




KAMPANYAMIZ  21 MART 2011 TARİHİNDE SON BULACAKTIR KARGO FİRMAMIZA AİTTİR....

15 yorum:

  1. Adsız2.3.11

    hilal tuzcu olarak kayıt oldum. facebookta beğendim.http://www.facebook.com/hilal.tuzcu#!/pages/Salty-Sardine/196581357019763
    hilal tuzcu
    hilal.tuzcu@yahoo.com.tr

    YanıtlaSil
  2. sema kırıcı olarak kayırt oldum
    http://sema-adnan.blogspot.com/2011/03/httpcicikanworldblogspotcom201103saltys.html
    sema adnan facebook
    şartlar tamam
    sema adnan
    sema_adnan06@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. Adsız2.3.11

    Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. siteye mehpare ölmesek olarak üye oldum
    diğer şartlar yerine getirildi
    facede paylaşdım

    http://www.facebook.com/profile.php?id=100000928463615
    mehpare hergün kampanya

    mehpare ölmesek
    mehpare01@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. Merhaba bloğu izledim siteye gonul611@gmail.com kullanıcı adıyla üye oldum
    face de sayfayı beğendim
    facemde kampanyayı duyurdum
    http://www.facebook.com/pages/Salty-Sardine/196581357019763?v=app_7146470109#!/profile.php?id=100000381657262
    şartlar tamam umarım kazanırım
    Gönül COŞKUNÇELEBİ
    gonul611@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. slmlar siteye nilüfer karanfil adıyla üye oldum
    facete yayınladım http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=1376051432
    nilüfer karanfil
    nilay.karanfil@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. merhaba siteye üye oldum
    kampanyayı duyurdum
    http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100001553970299

    gülşen uysal
    gulsen.1981@hotmail.com

    YanıtlaSil
  8. slm.siteye suzan doğan olarak uyeyım sayfayı beğendim çekılışı duyurdum:

    http://www.facebook.com/profile.php?id=1468180723

    suzan doğan
    suzan7814@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. merhaba az once 584.cu izleyiciniz oldum siteye semiha aygul olarak uyeyim sayfayi begendim kampanyayi blogda ve facede paylastim http://portakalcicegi.blogspot.com/2011/03/cicikan-dunyas-saltysardineden-2.html face profile id=100001244877590 semiha aygul s47k10@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. siteye üyeyim
    faceden grubana katıldım ceyda akrep

    face duvarımda kampanyayı yayınladım

    ceyda öztürk
    ceyda_akrep@mynet.com
    http://www.facebook.com/group.php?gid=132580496759693

    YanıtlaSil
  11. siteye üye oldum
    facebook grubuna katıldım
    kampanyayı faceimde duyurdum

    yüksel arslan
    yuksel_arslan0@mynet.com
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100000573855199

    YanıtlaSil
  12. siteye kader efe adıyla üye oldum face sayfasını begendım ve kampanyanızı facede duyurdum
    http://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=100000894847230

    kader efe
    kaderefe@windowslive.com

    YanıtlaSil
  13. siteye bedia dizman ısmı ıle uye oldum facede sayfayı begendım vede duyurdum http://www.facebook.com/SaltySardineGiyim?sk=app_7146470109#!/profile.php?id=581822898 cincine1234@hotmail.com bedia coşkun dizman

    YanıtlaSil
  14. Merhaba

    Sıteye katra.com@hotmail.com adresımle uye oldum. Duyrudum ve faceı begendım. Tsk ederım

    http://www.facebook.com/kampanyaci.bayanlar
    Pınar M.

    YanıtlaSil
  15. merhaba üye oldum üye adım fatma özdemir face sayfasına katıldım kampanyayı face de duyurdum http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1119291518
    fatma özdemir
    fsonmez44@mynet.com

    YanıtlaSil