23 Mart 2010 Salı

ChunLiBeautySpot'tan Hediye Var :) son katılım 22 nisan 2010

Her kadının ihtiyacı olan ne güzel hediyeler sunmuş arkadaşımız bol şans :)

HEdiye verme işinde cok geç kaldım :D ilk 100`e kısa sürede ulaşınca hadi 200 ü bulayım öyle vereyim dedim.. Sonra bir kac sey sipariş ettim.. Onları bekliyim öyle vereyim dedim.. bekle bekle.. Ben neredeyse 300 olcam hala bişi yok.. Siparişlerim elime ulaşmadı malesef.. ikinciye tekrar göndericekler.. Bende başka bir paket yaptım :)


Simdi sevgili arkadaşlarim.. İki tane hediye verecegim.. Birincisi herkese açık yani bu hediyeyi blogu olan yada olmayan herkes kazanabilir :) İkincisini ise biraz karışık olacak ama dikkatle okuyun lütfen.. Birinci hediye cekilişinde blogger arkadaslarımızdan birine cıkarsa hediyem 2. çekilişi blogu olmayan arkadaşlar arasında yapacagım.. Yada tam tersi Birinci hediyem Blogu olmayan birine cıkarsa ikinci hediyemi blog arkadaslarım arasında cekiliş yapacagım :D İnsallah anlatabilmişimdir :D
Neyse gelelim yarışma şartlarına :D


Öncelikle bloğumu takibe almanızı istiyorum.. Bunun icin ekranın sağ köşesindeki İzle butonuna basmanız yeterli.. Bloğu olmayanda izleyicim olup yarışmaya katılabilir.. Takipe almayanlar yarışma dışı olucaktır :)
Bloğu olan arkadaşlarımdan bloglarında Hediyelerimi linkimle birlikte yayınlamalarını rica ediyorum.. :)
Bloğumu devamlı takip etmenizi ümid ediyorum :)
Bloğum hakkında her türlü fikrinizi yazmanızı rica ediyorum :)
Son Katılım 22 Nisan 2010 Saat 23.59
Kazananın Acıklanma tarihide 23 Nisan 2010 Ulusal Egemenlik ve Cocuk Bayramında olsun :D
Seçilicek olan kişiler random.org tarafından belirlencek ...
Hediyelerim işte :D
Birinci hediyem ;
Sigma Travel Pink Seti :D Harika bir set SS150Pudra fırçası, SS187Fondöten fırçası, SS168Açılı fırça, SS194Concelear fırçası, SS239Pigmentleri rahat uygulayabileceğimiz fırça, SS224Blending (karıştırma) Fırçası, SS219Dumanlı makyajda kullanabileceğimiz fırça. Pembe cantası aşık olunası :D Sizler icin nasıl sakladım bilemezsiniz.. Zira kullanmamak icin cok zor tuttum kendimi :D



İTsbeauty rujluk/ojelik organizer
İrandan getirilen toz sürme
Golden Rose Mavi Far
Golden Rose Sarı Far
Golden Rose Concealer
AvOn Super Full Rimel
Nyx ruj
Emiliy Gri Kalem
Veee Kokoş Taç :D
Belki bu ürünlerin yanına birkaç şey daha koyabilirim :) Bu ürünlerden bazılarının renklerine bakmak icin elime swatch yapmıştım.. Ama baska hicbirsekilde kullanılmamıştır..Hadi bakalım şansınız bol olsun




http://chunlibeautyspot.blogspot.com/2010/03/chunlibeautyspottan-hediye-var-d.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder