17 Mayıs 2010 Pazartesi

Simay'ın Buldumbuldum.com ile kampanyası






http://simaylaguzel.blogspot.com/2010/05/buldumbuldum-buldu-sizde-bulun-istedik.html



Öncelikle Buldumbuldum.com'u tanıyalım


SİGARA KALEM
James Bond’un bile bu kadar havalı kalemi olmamıştı!
007’den çok iyi bilirsiniz, kalem gibi gözüken bir şey asla kalem değildir! Şimdi siz de sigara gibi gözüken bir şeyin asla sigara olmadığı bir şeye sahip olacaksınız! Sigaraya bu kadar benzeyip de bir şeyin alında nasıl kaleme olduğuna şaşıp kalacaksınız! Sigara Kaleminizle artık James Bond sizin tırnağınız bile olamaz!


----Kampanya Katılım Koşulları----

1- Facebook grubumuza katılmak.

2- Buldumbuldum.com 'a üye olmak ve en az bir ürüne yorum bırakmak.


3- Kampanyamızı facebook hesabınızda veya blogunuzda duyurmak.

4- Firma ve ürünleri hakkında görüşlerinizi yapacağınız yorumda belirtmek.

5- Blogumu izlemeye almak. Şart değil tamamen kendi tercihinize bağlı. :)

6- Bizim Facebook grubumuza katılmak ve varsa kendi kampanyalarınızı orada paylaşmak.
2 Kişiye bu harika kalem hediye edilecektir.



Ürünlerimiz Türkiye’de bulunmayan en ilginç ürünlerden oluşmaktadır.
Hayata renk katacak en ilginç ve en keyifli hediyeleri dünyanın dört bir yanından getirterek müşterilerimize sunuyoruz.

Şimdide Simay nasıl Buldumbuldum.com ile tanıştıştı, tanıştığına pişmanmı?
-Simay Buldumbuldum.com ile sevgili arkadaşı Alperen'in Simay'a doğum gününde harika bir jesti olan Güneş kavanozu sayesinde tanıştı. Alperen acemi olsa gerek Buldumbuldum.com da aynı özelliklerde fakat daha hoş bir üründe varmış (Aşk Kavonozu).
- Simay Buldumbuldum.com ile tanıştığına pişman değil aksine keşke daha önce tanışsaydım diyor. Neredeyse hergün birbirinden renkli capcanlı ürünlerle Buldumbuldum.com kendisini yeniliyor.

İşte günün bombası Buldumbuldum.com'un Sizler için hediyesi:

1 yorum:

  1. siteye üye oldum aşağıdaki ürüne yorum yaptım.http://www.buldumbuldum.com/urun/razor-bottle-opener-jilet-acacak/

    facebokta tanıttım http://www.facebook.com/event.php?eid=126886317323111#!/profile.php?id=702437280&ref=profile

    gerçekten ilginç ürünler olan bir site kendinize mutlaka birşey buluyorsunuz

    kübra kuruçay us

    YanıtlaSil