13 Mayıs 2010 Perşembe

Analıkızlı blogu ve Buldumbuldum.com dan hediye...




http://analikizlihertelden.blogspot.com/2010/05/buldumbuldumcom-ile-eglenceli-bir.html

Arkadaşlar hergün bir kampanya hergün bir kampanya noluyo böyle demeyin sizlere çok güzel bir site ve sizlere hediye etmek için hazırladığı çok kullanışlı bir ürün sunuyorum bugün Buldumbuldum.com ile beraber başlattığımız bu kampanyada sizlere pratik poşet taşıyıcısını sunuyoruz ürünümüzün özelliklerine gelince
Çok sayıda alışveriş torbası, file, kova, elbise askısını tek elle taşıma imkanı sağlar

Ele uygun ergonomik yapı, parmak bölgesinde yumuşak malzeme

Otomatik parmak kiliti

22 Kg.taşıma kapasitesi

Daha fazla poşet taşımaya imkan veren geniş tasarım
eee daha ne olsun pazarda markette her alışverişinizde poşetlerin iplerin ellerinizi kıpkırmızı edip neredeyse kangren yapacak kadar kesmesine son ben annemler içinde birer tane almayı düşünüyorum bu üründen büyük kolaylık vallahi.Bu arada buldumbuldum.com da sadece bu ürün yok tabiki birbirinden güzel ve kullanışlı ürünlerin yanı sıra birbirinden muzur ve komik ürünlerde var sizde çevrenizdekileri şaşırtmayı seviyorsanız bence bu site tam sizlik fiyatlar çokta uygun sizde ben gibi buldumbuldum.com un günlük müdavimlerinden olacaksınız ürünlere baktıkça kendimden geçiyorum :)) Gelelim kampanyamıza kampanyamız için yapmanız gerekenler

Buldumbuldum.com sitesine üye olacaksınız

Buldumbuldum.com facebook hayran sayfasına katılacaksınız

Buldumbuldum.com da en az bir ürüne yorum yazacaksınız

Ve bu postun altına adınızı soyadınızı ve mail adresinizle beraber katıldığınızı belirteceksiniz

Herkese bol eğlenceli bir kampanya diliyorum.Kampanyaya son katılım tarihi 24 Mayıs 2010 dur Çekilişi yine kızım Aybüke çekecek olup hediyeler kampanyaya katılan 3 talihliye verilecektir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder