20 Mayıs 2010 Perşembe

LOVEBUG hediye çekilişi





http://lady-love-bug.blogspot.com/2010/05/hediye-cekilisime-katln.html


Mayıs ayının başlarına doğru söylemiştim. Bir hediye çekilişi yapmayı düşünüyorum diye.

Buyrun çekilişime...
1.Zara bol t-shirt.(kumaş değil çok ince örgü)
2.Şekilli kesen 2 adet makas
3.Dantel Kolye (pasaj.com'da detayları var.Kendim yaptım. Aynı zamanda broş olarak da kullanılabiliyor.)
4.Ahşap boncuk bileklik
5.Fe manikür seti
6.Hindistan standından aldığım küpe
7.Marilyn Monroe baskılı kupa
8.no:24 pembe Golden Rose oje
9.Pembe-gri swarovski boncuklu bileklik (Kendim yaptım.)
10.Yıldız kitap Ayracı (Kendim yaptım.)
11.Kahverengi ince saç bandı (kendim yaptım.)

Hediyelerim bu şekilde...

Çekiliş haziranın 12'sinde sona erecek.

Kazanan random.org ile belirlenecek.

Katılmak için sadece:

1.İzleyicim olmanız


2.Bu yazıya yorum bırakmanız


3.Blogunuzda bahsetmeniz ve yorumunuzda belirtmeniz

gerekiyor.Blogu olmayan arkadaşlar da katılabilir.

EN ÇOK İSTEYEN KAZANSIN DİYORUM VE BAŞLATIYORUM =)

Bol Şans Herkese...

Sevgiler...

1 yorum:

  1. jartiyer hakkında daha detayı bilgi için www.jartiyer.info sitesine göz atabilirsiniz.

    YanıtlaSil