27 Nisan 2010 Salı

Yıldızlımakyaj hediye çekilişi:) 18 haziran 2010


Yeni izlemeye aldığım arkadaşımızın hediye çekilişi var çok güzel makyaj malzemeleri hazırlamış bizler için bol şans:))

http://yildizlimakyaj.blogspot.com/2010/04/hediye-zamani.html



işte hediyelerim törpüyü çıkardım (yok okadarda değil dedim birkaç birşey ekledim:) )
umarım beğenirsiniz. bakalım neler seçmişim:)

- 84no golden rose oje(turuncu swatch ıda var:)
-106no golden rose oje(buda tam anlamıyla mavi lacivert arası bir renk bununda swatchı var)
- 98 no golden rose oje(pırıl pırıl simlerden hoşlanıyorsanız sadece sim olan bir oje)
- 410no flormar oje (çok tatlı mor)
- 209 goldenrose silky touch blush-on (herkesde şeftali tonu olduğunu düşündüm birde pembiş bir allık olsun dedim)
- pastel siyah mascara (pastelin çekilişinden kazanmıştım, hiç swatch dahi yapmadım:) )
- e.l.f healthy glow bronzing powder (çok tatlı bir bronzer sadece nasıl diye bakmıştım , yalan yok;) )
- e.l.f clarifying pressed powder (tone 3 - bunada nasıl diye bakmıştım:) )
- Zalan glamour lipstick -iced mocha (cherryculture alışverişim de almıştım ambalajına bayılarak :) )
- watson dan aldığım first time (krem far )- mavi
- dilan marka kırmızı taşlı küpe
- üzerinde Allah yazılı (uğur getirsin sizlere diye) aldığım kolye
- siyah mor kareli saten kurdeleli dizlere kadar uzanan çorap (bunları çok beğenerek almıştım abartıp 5 tane aldım bir tanesi size kısmetmiş:) )
- qspa marka exotic shampoo numune
- qspa marka orchid & jasmin shampoo numune

evet bunlar :) şimdi bunları kazanmak için ne yapıyoruz:) ayy nasıl heyecanlandım :D (durun tecrübeli bir bloggerın yazılarından kopya çekeyim)
1- öncelikle blogumun sol üst kısmındaki "izleyicilerim" kutucuğuna tıklayıp beni izlemey almalısınız.
2- blog sahipleri ; bloglarında hediye kampanyamdan bahsetmesi
3- blogum ile ilgili olumlu olumsuz ne düşünüyorsanız hediye kampanyası postuma görüşlerinizi bildirmeniz
4- eğer blogunuz yoksa bir blog kurmanız (oha dimi :) , şaka yaptım) isim soy isim ve mail adresiniz ile katılımda bulunmanız

şartlar bunlar bloguma 18 ocakda başlamıştım 6 ayı devirdiğimde kaç kişi olacak onu görmek amacı ile son katılım 18 haziran:D

umarım çok kişiye ulaşırım ve hediyelerimi gerçekden isteyen bir arkadaşıma gider;)

sevgiler, bol şanslar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder