3 Nisan 2010 Cumartesi

Moda makyaj ve ben 200i izleyici hediyesi:)) 04 nisan 2010


merhabalar,
ben 100.izleyicim oldugunda hediye vermemiştim.şimdi 200. izleyicimde veriyorum.beni şu ana kadar oldugu gibi,sadece hediyeler için izlemek isteyenler hiç izlemesin.zaten öyle abartı bi hediyede verdiğim de yok.beni sadece ben oldugum için izleyin.
o yüzden beni izleyin ve kendi blogunuzdada yayınlayın gibi bir yarışmam da yok.sadece biraz simartilmak istedigimden bir sorum var´:D
beni sizin gözünüzden tanımlayın.ben sizin için ne ifade ediyorum?
en begendiğim yorum bu cicilerin sahibi olucak:)

hediyelerimi yükte hafif şeyler seçtim,sebebide yurtdışından tr ye gönderim ücretlerinin bir hayli fiyatlı olması.umarım hediyeyi kazanan kişinin hoşuna gider.
yorumu en son 4 nisan akşam saat 21.00 e kadar yollamanız.

http://modamakyajveben.blogspot.com/2010/03/200-izleyicim-oldu-size-hediyelerim-var.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder