22 Nisan 2010 Perşembe

Sound of the rain'den tanışma hediyesi:)



çok şık elbiseler hediye edecek arkadaşımız sizde kazanmak istermisinizz buyrun o zaman

http://sound-of-the-rain.blogspot.com/2010/04/blog-post.html


Bloglar dünyasına yeni katılmış bir blogger olarak, bloglarda gördüğüm kadarıyla çekilişle hediye dağıtıldığına, bazen çekilişsiz dağıtıldığına bazen mimlerin dolaştığına, bazen creative ödüllerin dolaştığına tanık oldum :) Ve hepsi de birbirinden çok hoşuma gitti.


Ben de şu an yeni olduğumdan, gerek blogumun tanınması, gerek tanışmaya olanak, gerek hediyeleşmenin verdiği hazdan olsa gerek çekilişle küçük hediyeler vermek istiyorum, alıpta kullanmadığım iki elbisem olmak üzere :)


Son katılım 10 Mayıs


Tek şart; beni izlemeniz ve bu postu yaymanız ..


Sonra da bana yorumla (linkiyle) bildirmeniz..


Unutmayın herşey kaynaşmak, tanışmak, hoş şeyleri paylaşmak için..! ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder