12 Nisan 2010 Pazartesi

Çatı katı eşarp hediyeli çekiliş başladı:))



Çok güzel bir blog sahibesi olan çatı katının çekilişi başladı arkadaşlar bol şans yazıları ve anlatımını çok seviyorum bu arkadaşımızın belirtmek istedim:))


eveettt çekilişimiz başladı arkadaşlar hepimize hayırlı olsun :))
-yine hiçbir şart yok katılım için aksine bu sefer bloğu olan olmayan herkes katılabilecek..
-bu posta katılmak istiyorum şeklinde yorum yapmanız yeterli..bloğunuz yoksa ad-soyad yazmanızı rica ediyorum..isimsiz yorumları silmek zorunda kalacağım üzülerek belirtiyorum..
-facebook'tan ya da mailleştiğim arkadaşlardan biriyseniz yorumunuzda belirtirseniz çok memnun olurum :)
-bu kez yorumlarınıza içeriğinde soru vs. gibi bişey olmadığı sürece dönmeyeceğim cevap yazmayacağım yani..çünkü çekilişi random.org ile yapacağım bu kez fazlalık yorumları da silmek durumunda kalacağım bu yüzden..
-çekilişimiz 26 nisan'da sona erecek..postu yorumlara kapatacağım..
sanırım bu kadar..aklıma gelen bişey olursa ilave ederim sonradan :)sizler yorumlarınızı bırakırken bende,
evdeki işlerimi halledeyim,
güzel buluşmamızın postunu hazırlayayım,
sonra İKEA postu vaarr,
sonra çok güzel hediyelerim var henüz paylaşmadığım onları kullanıp fotoğraflayacağım,
"etek giyen ben 3" varr,
"bi dönem ünlüydüm ben 3" varrr,
bi sürü bi sürü yazacak şey var :)hepsini hazırlayıp peşpeşe yayınlarım inşallah :) umuyorum yani :)
herkese bol şanslar ve kocaman öpücüklerrr :))


http://babyh23.blogspot.com/2010/04/esarp-hediyeli-2cekilisimiz.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder