25 Kasım 2010 Perşembe

ETİİİ TUTKUNA SAHİP ÇIK OYUNU BAŞLADI HERKES TUTKU KAZANSIN

Evet arkadaşlar bayramdan önce 1 sandık dolusu eti gelmişti bana hatırlarsanız ... ETİ TUTKU Oyunumuz başlayacak sizlerde kazanacaksınız demiştik işte
NASIL OYNAYACAKSINIZ...
BU SORUYU UYAR GİBİYİM ASLINDA ÇOK AMA ÇOK BASİT  
KAHRAMANINIZIN ELİNDE ETİ TUTKU VAR KARŞIDAN GELEN ERKEK VEYA KIZLARA 
SPACE ( YANİ ARA BOŞLUK TUŞU) İLE TUTKULARI BİR KAÇ KERE FIRLATTIĞINIZDA ONLAR YOK OLUYOR BÖYLECE EKRANIN SOL TARAFINDAKİ TUTKU DOLUETİ TUTKU PAKETLERİ ÇIKIYOR ARASIRA EKRANDA ONLARI ALDINIZ MI + PUANLAR ALIYORSUNUZ  BU KADAR BASİT GERİSİ SİZİN HIZINIZA KALMIŞ BO ŞANS SANDIKLARINIZA ULAŞAMIYORLAR SİZDE PUAN TOPLUYORSUNUZ... AYRICA







12 yorum:

  1. MİMLEDİM SENİ CANIM :)

    http://hayatmelodisi.blogspot.com/2010/11/yeni-yil-mimi.html

    YanıtlaSil
  2. Bu oyun nasıl oynanıyor acaba?

    YanıtlaSil
  3. ETİ TUTKU OYUNU BAŞLADI... Yazan yere tıklarsan facebook sayfası açılıyor orada resime basarsan oyuna başlayabilirsin detaylar orada belirtilmiş bol şans

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler ama oyun yüklenmiyor bende bir türlü,sık sık bakacağım ama.

    YanıtlaSil
  5. ben teşekkür ederim belki yoğunluktandır bol şans

    YanıtlaSil
  6. yaa çok zor bu oyun 1 kutu eti tutkuyu bize niye böyle zor veriyolarrrr :( oynanmıyorrrr yaa çok zor çookk offffff

    YanıtlaSil
  7. canım umarım başabilirsin blogumda da hediye verilecek umarım buradan kazanabilirsin şansın bol olsun

    YanıtlaSil
  8. gerçekten çok zor :(
    peki senin bloğundan nasıl kazanma şansımız olacak ??

    YanıtlaSil
  9. canım yarın başlatacağım kısmetse çok kolay olacak merak etmeyin şansınız bol olsun sadece 1 kişiye olacak ama olsun şans bu kime gülecek belli değil:)

    YanıtlaSil
  10. Adsız26.11.10

    nasıl oynanıyor? oklarla ilerledim ama pek bişey olmadı. tam anlayamadım nasıl olacağını :)

    YanıtlaSil
  11. CANIM karşıdan gelen adam veya kadınlara space tuşu ara boşlu tuşu ile tutku paketi fırlatıyorsun onları yok ediyorsun ki tutku dolu sandığına ulaşamasınlar arada çıkan tutku paketlerini al puanın artsın bol şans

    YanıtlaSil
  12. Adsız26.11.10

    Space'le attım attım vuramadım bi türlü :) Biraz zor oynanıyor galiba. Bu arada iki defa yandım. Bugünkü oynama hakkınız bitti arkadaşlarınızı davet edip hak kazanın dedi. Davet ettim. Bu sefer de bugünkü davet etme hakkınız bitti dedi :) Neyse nasipse yarın bir daha deneyeceğim. Kim tutku dolu bir sandık istemez ki :)

    YanıtlaSil