12 Kasım 2010 Cuma

BİR ŞİFREMİZ VAR ARKADAŞLAR BİLİN BAKALIM NEDİR ETİ ETİ ETİİ:))

22 KASIM DA BAŞILAYCAK TUTKUNA SAHİP ÇIK OYUNU İLE BOL BOL TUTKULAR KAZANIN

Bir hazine sandigi dolusu Eti Tutku biskuvisine kavusmaniz an meselesi,
ancak onlara ulasmak pek de kolay olmayacak.
Cunku once, sandigin sifresini cozmeniz gerekiyor.

Sifreyi cozmek icin ihtiyaciniz olan bilgi ise blogunuzda gizli!'
diye bir mail aldım yaklaşık bir hafta önce ve dün bir sandık dolusu ETİ TUTKUM Geldi.. Aman yarabbim kilitli sandığı nasıl açacağım şifre nerede gizli derken en sonun da buldum buldummm:)) Bulana kadar eşim ve kuzenim de vardı çıldırdık eşim dur ben kırarım şimdi diyor:)) Kırmaya gelmeyecek güzellikle bir sandık bir açtık ki içi ETİ TUTKU'larlaaa dolu dolu dopdoluuuu:))
Bu güzel süprizi bayramdan sonra sizlerden bir kişiye daha yaşatacağız ETİ ile beraber beni ve ETİ'yi izlemeye devam edin sizlerede hediyemiz olacak sandığımıza bir bakarmısınız kim istemez ki bunu ???

İŞTEE KARTTADA YAZDIĞI GİBİ 22 KASIM 2010 'u BEKLEYİN 
TUTKUNA SAHİP ÇIK
OYUNU İLE
BUNDAN DAHA BİLE FAZLASINA SAHİP OLABİLİRSİNİZ...

BENDEN DE BU SANDIĞIN AYNISINDAN KAZANABİLİRİSİNİZ.. BENİ İZLEMEDE KALIN  ŞANSINIZ BOL OLSUN ETİ TUTKUNUN VAZGEÇİLMEZ LEZZETİNİNDEN CANINIZ ÇEKTİYSE ŞİMDİLİK SİZ ALIN BAYRAM SONRA BİZ SİZE HEDİYE EDELİM :)))

2 yorum:

  1. Adsız12.11.10

    Sandık çok şirin. Etiler de cabası :)

    YanıtlaSil
  2. kaç adet tutku varki bu sandığın içinde:)))))) baya çok gözüküyor

    YanıtlaSil