26 Şubat 2010 Cuma

Cildimiz için bir maske önerisi

Ben ev hanımıyım cildime özen göstermeye çalışırım her zaman evde uygulayabileceğim bir kaç basit maske ile veya kür ile bunun destekliyorum sizlerle de paylaşmak istedim ilginenler olabilir diye...

Çay Kürü

Zambak, papatya, ıhlamur ve lavanta çaylarıyla yapılan güzellik kürleri gözlerdeki yorgunluk , şişlikleri ve morarmaları gideriyor.
Bunun için örneğin bir tutam ıhlamuru 1 çay fincanı kaynar suya ilave edip 10 dakika bekletin. Süzüp soğumaya bırakın. 2 makyaj pamuğunu çaya batırıp göz kapaklarınıza uygulayın. 10 dakika bekleyip, yıkayın.

Patates Kürü

2 dilim çiğ patatesi göz kapaklarınıza yerleştirip 15 dakika bekleyin. Yıkayıp kurulayın.

2 poşet çayı yarım çay fincanı kaynar suda 15 dakika demlendirip soğutun. 2 parça pamuğu çaya batırıp elinizle sıkın. Göz kapaklarınızın üzerine yerleştirip 10 dakika bekletin ve yıkayın.

Kepekli saçlar için
2 çorba kaşığı limon suyu veya sirkeyi 4 su bardağı suya ilave edip ılıtın. Saçlarınızı yıkadıktan sonra bu karışımla durulayın.

Limon Toniği
1 çay bardağı votka ile 1 limon suyunu karıştırın, şişeye doldurun. Sabahları ve gece yatmadan önce pamukla yüzünüzü temizlemek için kullanın

Elma Sirkeli Tonik
İki yemek kaşığı elma sirkesi ile iki yemek kaşığı suyu karıştırın. Pamuk yardımıyla cildinizi bu solüsyonla temizleyin. Göz çevrenize getirmemeye özen gösterin. Su ile durulayın.
Bu solüsyon, cildinizi kir ve yağdan arındırırken gözeneklerinizin açılmasını sağlar.
( Bunu ben uyguluyorum çok güzel sonuç alıyorum hemde çok basit)

Karma Cilt İçin Tonik
Kuşburnu, su
kuşburnu çay gibi demlenip cilt silinir,cildi sıkıştırma özelliği vardır.

Maden Sodası İle Cilt Temizliği
İçindeki zengin mineraller sayesinde tüm ciltler için yararlı ve besleyici bir toniktir. Cildinizi temizledikten sonra, Doğal maden sodası ile ıslatılmış bir pamuk yardımıyla sabah ve akşam cildinizi canlandırıp sıkılaştırın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder